[ LUGOS ] netware

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Čet Maj 28 09:03:13 CEST 1998

Klap!

On Thu, 28 May 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> a je mozno in s katerim programom bi bilo mozno dostopa do novell serverja
> (verzija novela je 3.11) in tudi ai je mozno potem poganjati programa
> preko oz. iz novell serverja?
Mountaš lahko novelove exporte. Poglej si IPX-HOWTO. Zadnjic ko sem to
uporabljal je bilo vse skupaj rahlo nestabilno - vendar le na pocasnem
hardveru, sicer se ni ustavljalo.

> ali je zadosti dosemu ali je potrebno kaj vec?
Ne verjamem da lahko pod dosemu-jem uporabis kar driverje za mrezo pod
dosom. Verjetno bos moral najprej zmountat novelove direktorije (glej
zgoraj), nato pa sele zagnati dosemu. Nisem pa 100% da je res tako.
No ja, v računalništvu nisem 100% v nobeno stvar več 8-)

> lp,
> tomaz
Kontra!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si