[ LUGOS ] Starr Office in libc pa glibc ..

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Čet Maj 28 08:52:44 CEST 1998

Hi!

Ze vceraj sem postavil enako vprasanje, pa na zalost nihce ni odgovoril:
Torej se enkrat :
napaka v skripti pri instalaciji SO 4.0 SP 3:
line 1: syntax error at token 'I' expected declarator; i.e File

Ali je to kriva libc. Pravijo, da bi morala biti libc 5.44.22 ali vecja.
Enako se mi je dogajalo pri prejnsji verziji SO. :(

Sem instairal tole :
 libc5-5.4.38-3.i386.rpm

Pa se vseeno ni delalo.

Zacelo se je celo, da je dumpnil samo core. Se celo Netscape.
Sedaj sem nekako zakrpal stvari, da delajo.

Kako uspesno spraviti na sistem obe knjiznici. Libc in pa glibc ?
Kaj paziti ?

Imam RH 5.0

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                       |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist