[ LUGOS ] RAS

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Maj 11 08:49:13 CEST 1998

Zdravo!

On Sat, 9 May 1998, Marko Mlakar wrote:

> Zivjo!
>
> Mogoce se tole ne tice toliko linuxa ..ampak vseeno..
> zanima me ce je ze kdo nastimal RAS na Ntjih in z linuxom
> uspesno vzpostavil connection oz. ce je komu uspelo ze narediti
> callback z RASom (pa da linux sprejme klic)

pppd ima neke opcije, ki naj bi to omogočile. Nanje sem naletel,
ko sem hotel narediti obratno stvar - 95 naj bi klicala linux,
ta pa naj bi klical nazaj. Billove "server" variante callback-a
pppd še ne podpira, kot klient NTjev pa naj bi deloval. Nisem
preizkusil, je pa vse dokumentirano.

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si