[ LUGOS ] RAS

Branko F. Gracnerr brankec na edico.si
Sob Maj 9 20:51:40 CEST 1998

On Sat, 9 May 1998, Marko Mlakar wrote:

> Zivjo!
>
> Mogoce se tole ne tice toliko linuxa ..ampak vseeno..
> zanima me ce je ze kdo nastimal RAS na Ntjih in z linuxom
> uspesno vzpostavil connection oz. ce je komu uspelo ze narediti
> callback z RASom (pa da linux sprejme klic)

Heh, torej ce sem prav razumel, ti bi rad v NTjih postavu RAs, pol pa z
Linuxom poklicu... In pol se ti patka obrne ker ti ne sprejme klica. Fora
je v loginu. NTji se majo prav po Billu za zzzzzelo Pomembne in zato se kr
sami nastavijo tako, da stvar uporablja pri autentikaciji enkripcijo in to
se microsoftovo po vrh :) resitev => gasa v control panel, Network,
kartica services, pa pokni dvakrat po RASu, pa klikni Network pa tam
nastavi autentikacijo na ACCEPT ANY AUTHENTICATION INCLUDING CLEAR TEXT.
Pol pa bi stvar morala 100 % delat. Pa ceprav se pri NTjih nkol ne ve :)

Pozdrav, Brankec    [Brankec na edico.si]

Dodatne informacije o seznamu Starilist