[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Danilo Godec danci na kibla.org
Tor Maj 26 12:06:41 CEST 1998

On Tue, 26 May 1998, Martin Trampus wrote:

> Katero distribucijo vzet ? (mislil sem RH 5,0)
> Kje dobit kakšno bukvo? (razen HOWTO, papir je le papir, zvečer ga lohk
> neseš v postlo:-))

Glede distribucije - RH je sicer zelo OK, ampak bi bilo morda dobro
pocakat na 5.1 verzijo (5.0 je... khm... weird - ponavadi se vedno raje
instaliram 4.2 - ce ze ravno mora biti RH :) ).

Na drugi strani pa imas se OpenLinux Lite 1.2 (my favourite), ki je prav
tako (ali se bolj) 'newbie friendly'. :)

Glede bukev: Razen standardnih krajev (knjiznica) bi ti priporocal se
zalozbo Desk (http://www.desk.si), ki je (po mojem skromnem vedenju o
bukvah) se najbolje zalozena z Unix/Linux papirji.

> Pa ne me takoj požret, bral sem že razne zadeve na www.lugos.si, pa
> nisem našel ene utemeljene primerjave distribucij. Kaj torej vi,

Utemeljena primerjava distribucij? Haha, mislim, da cesa takega na tej
mailing listi ne bos docakal. :)))

        D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist