[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Martin Trampus Martin.Trampus na guest.arnes.si
Tor Maj 26 09:49:41 CEST 1998

OK, gospoda, lep pozdrav vsem.

Na tej maillisti visim ze cca. 1,5 meseca. Razlog je pa ta, da se
spravljam na Linux, ker (najvaznejše) se stic Billy ni naučil pisat
stabilnih programov, ker mi je všeč koncept GNU, ker rabim streznik za
doma in za v šolo (tam delam) in ker se mi zlo dopade cena. Unix poznam
s faksa bolj za silo. (udri po meni, freshmeat is comming)

Zakaj pišem: Vsa ta debata okoli Winzov, pa Linuxa me še najbloj
spominja na spore cca 15 let nazaj med Spectrumovci in Commodorjevci.
Dejstvo je, da so Winzi po vseh pisarnah, ne ker so dobri, ampak zaradi
reklame(promocije, tržne strategije...). Tajnica, ki je dala skoz en
tečaj (Word+Excell) nima pojma, ampak misli da to obvlada in ta bo težko
menjala OS (naša je dobila živčni zlom, ker so v Oficcu97 ikone
drugačne).

Bolj bi razumel, da se pričkate okoli tega, katera distribucija Linuxa
je boljša. am imam namen začet z Linuxsom doma v delavnici,  z eno
486/120, pa gor obesit dve Windoze mašine (moja delovna-zaenkrat in
hčerkina en štuk više, LAN UTP). Ko bom ugotovil, kateri SW je primeren
za delovno postajo pod Linuxom, lahko grem pa dalje. In tle je moj
problem.

Katero distribucijo vzet ? (mislil sem RH 5,0)
Kje dobit kakšno bukvo? (razen HOWTO, papir je le papir, zvečer ga lohk
neseš v postlo:-))
Pa ne me takoj požret, bral sem že razne zadeve na www.lugos.si, pa
nisem našel ene utemeljene primerjave distribucij. Kaj torej vi,
stručkoti, priporočate začetnikom, kot sem jaz?

                Za odgovore Thnx, MrTn

Dodatne informacije o seznamu Starilist