[ LUGOS ] Dostop do WWW strani samo iz dolocenega IP-ja

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Maj 11 08:46:07 CEST 1998

Klap!

On Sat, 9 May 1998, Simon 'Zekar ('Zeky) wrote:

> Ojla !
>
> Ze zadnjic sem spraseval za CGI prijavo pri kateri se vpisan pass primerja
> z /etc/passwd. V vsej dokumentaciji in vsepovsod je napisano z najvecjim
> crkam naj tega NE DELAM. To stvar rabim, da lahko uporabniki preko WWW
> strani pogledajo kaj ustvari radius parser in koliko casa so ze precepeli
> za internetom, nocem pa dodeljevati enemu userju pass za dostop do
> interneta in se en pass za pregled porabe. Stvar bi sla tudi malo drugace.
> Uporabnik ko se priklopi na internet se mu fixno dodeli IP stevilka.
> [...]

Naredi cgi skripto, ki is radius-ovega "detail" filea in IP naslova
klienta ugotovi, kateri uporabnik je pravzaprav poslal zahtevo, potem
pa pač serviraj podatke za tega uporabnika. Če bo nekdo hotel videti
svoj promet od kje drugje, ne pa iz tvoje dial-in linije, ga pač ne bo
mogel videti. Kako to izgleda, si lahko pogledaš na
http://www.comcom.si/cgi-bin/rparse. Meni deluje, uporabnikom pa je
tudi všeč (vsaj mislim ;-). Svoje podatke lahko dobijo z enim klikom.

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si