[ LUGOS ] Dostop do WWW strani samo iz dolocenega IP-ja

Simon 'Zekar ('Zeky) zeky na edico.si
Sob Maj 9 18:09:40 CEST 1998

Ojla !

Ze zadnjic sem spraseval za CGI prijavo pri kateri se vpisan pass primerja
z /etc/passwd. V vsej dokumentaciji in vsepovsod je napisano z najvecjim
crkam naj tega NE DELAM. To stvar rabim, da lahko uporabniki preko WWW
strani pogledajo kaj ustvari radius parser in koliko casa so ze precepeli
za internetom, nocem pa dodeljevati enemu userju pass za dostop do
interneta in se en pass za pregled porabe. Stvar bi sla tudi malo drugace.
Uporabnik ko se priklopi na internet se mu fixno dodeli IP stevilka.
Zanima me kako bi zascitil WWW stran tako, da jo lahko gleda samo rac. ki
ima dolocen IP. Uporabljam apache.

Hvala !

Lep pozdrav !					Simon ZZekar (ZZeky)

Dodatne informacije o seznamu Starilist