[ LUGOS ] Notebook

Davor Guttierrez guttierrez na usa.net
Sre Maj 27 13:42:12 CEST 1998

--------------A12D5D0CF4A749DCE2E9EC93

Jurij Rakun wrote:

> Ni blema...

> Ja verjetno so akumulatorji krivi.... BTW probi jih spravit narazen (ce jih je
> vec skupi) invsakega posebej testiraj, ker je mozno da je sel samo eden rakom
> zvizgat in so ostali se
> dobri, pa lahko potem samo enega zamenjas....

> Sorry, ne... probi pogledat ce bos kej na netu nasel...
> Upam, da sem ti lahko kaj pomagal....
>
> P.S.: Ves slucajn kje bi lahko kaksnega notebooka dobil (kaksno 386, z nekaj
> HDD, lahko je tud CB display.....), pac neki da lahko pisem gor, programiram v
> [...]

Lahko zrihtam en notebook 486 DX 2 16MB barvni screen za 65000,00 SIT
En profesor na soli prodaja !
Poklicitew po telefonu !

    Davor Guttierrez - RED HAT 5.0 Linux user - guttierrez na usa.net
                   http://www2.arnes.si/~ssddgutt

  Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
              http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/

tel. home: 069 74 561
     work: 069 788 370

--------------A12D5D0CF4A749DCE2E9EC93

<HTML>
Jurij Rakun wrote:
<BLOCKQUOTE TYPE=CITE>> Dobro, samo prosim ne se pritizevat. Ven da vprasanje
nima kaj iskati na
<BR>> tej listi toda ker imam na notebooku linux, me zanima sledece.
<BR>>

<P>Ni blema...

<P>> KAr naenkrat se mi na notebooku akumulator ne napolni vec. Napolni
se
<BR>> toliko da lahko brez elektrike delam cca. 1 minuto nato ba se izklopi.
Ali
<BR>> ve kdo ce je to aku. fuc ali kaj drugega, aja se to ful se segreva
ko
<BR>> jeprikljucen na napajanje.

<P>Ja verjetno so akumulatorji krivi.... BTW probi jih spravit narazen
(ce jih je
<BR>vec skupi) invsakega posebej testiraj, ker je mozno da je sel samo
eden rakom
<BR>zvizgat in so ostali se
<BR>dobri, pa lahko potem samo enega zamenjas....

<P>> Ce je fuc me zanima kje bi lahko dobil novega in po kaki ceni. Nootebook
<BR>> je znamke LEO 486DX.
<BR>>

<P>Sorry, ne... probi pogledat ce bos kej na netu nasel...
<BR>Upam, da sem ti lahko kaj pomagal....

<P>P.S.: Ves slucajn kje bi lahko kaksnega notebooka dobil (kaksno 386,
z nekaj
<BR>HDD, lahko je tud CB display.....), pac neki da lahko pisem gor, programiram
<BR>pascalu in mogoce kdaj pa kdaj na net skocim (sam da ima en COM port,
ne rabim
<BR>drugega).
<BR>TNX!</BLOCKQUOTE>
Lahko zrihtam en notebook 486 DX 2 16MB barvni screen za 65000,00 SIT
<BR>En profesor na soli prodaja !
<BR>Poklicitew po telefonu !
<PRE>--&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp; Davor Guttierrez - RED HAT 5.0 Linux user - guttierrez na usa.net
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www2.arnes.si/~ssddgutt">http://www2.arnes.si/~ssddgutt</A>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp; Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/">http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/</A>

tel. home: 069 74 561
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; work: 069 788 370
&nbsp;</HTML>

--------------A12D5D0CF4A749DCE2E9EC93--

Dodatne informacije o seznamu Starilist