[ LUGOS ] Notebook

Davor Guttierrez Davor.Guttierrez na guest.arnes.si
Tor Maj 26 22:41:43 CEST 1998

Dobro, samo prosim ne se pritizevat. Ven da vprasanje nima kaj iskati na
tej listi toda ker imam na notebooku linux, me zanima sledece.

KAr naenkrat se mi na notebooku akumulator ne napolni vec. Napolni se
toliko da lahko brez elektrike delam cca. 1 minuto nato ba se izklopi. Ali
ve kdo ce je to aku. fuc ali kaj drugega, aja se to ful se segreva ko je
prikljucen na napajanje.
Ce je fuc me zanima kje bi lahko dobil novega in po kaki ceni. Nootebook
je znamke LEO 486DX.

Lep pozdrav

    Davor Guttierrez - RED HAT 5.0 Linux user - guttierrez na usa.net
  		   http://www2.arnes.si/~ssddgutt

  Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
              http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/

tel. home: 069 74 561
     work: 069 788 370