[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Maj 27 09:48:33 CEST 1998

> torej, pod Linuxom RH5 mi spet nagaja CD-ROm - tokrat ga sploh ne morem
> mountat - rece nekaj v zvezi z ISO9660 - kao da ga ni, in potem me ignorira.
> Ceprav je kernel kompajlan s podporo IS9660 (logicno) in vse zadeve. CD-ROm
> je EIDE secondary master, nabor cipov je Intel LX, PentII.

Preveri z dd (dd if=/dev/cd0 of=/dev/null bs=2k), ce lahko CD normalno beres.
Ce lahko *SE* enkrat preveri, ali lahko beres ISO cdrome. Daj notri nek drug
cdrom. Nesi ta CDrom na neko drugo masino.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676