[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Seamawn Roocheeghi alien na kud-fp.si
Sre Maj 27 09:21:53 CEST 1998

>Ja sej Linux je zelo stabilen, rabi 1/2^10 manj pozornosti kot pa WinNT

(1/2)^10 = 0,0009765625
1/2^10    = 0,0009765625

Torej, ce rabi Linux samo toliko manj pozornosti, huh :)

Ok, moje osebno mnenje:

Linu, in predvsem vsi Unix flavorji generally speaking prvotno niso bili
namenjeni uporabi kot client sistemi, oziroma uporabi v clientside boxih.
Splosno so bili in so namenjeni predvsem strezniskim poslom, kar bi moralo
vecini uporabnikov ze postati jasno. Zato tudi niso tako prijazni do
uporabnikov - remember, uporabnik je obicajno v teoriji odjemalec podatkov v
omrezjih. Windows so cudna tvorba, ki tovrstnega razmerja ne pozna, in je
vedno client, oz. NT skoraj vedno server.

Mimogrede pa imam eno cudno vprasanje (Zagi, Jernej Horvat is my witness):

torej, pod Linuxom RH5 mi spet nagaja CD-ROm - tokrat ga sploh ne morem
mountat - rece nekaj v zvezi z ISO9660 - kao da ga ni, in potem me ignorira.
Ceprav je kernel kompajlan s podporo IS9660 (logicno) in vse zadeve. CD-ROm
je EIDE secondary master, nabor cipov je Intel LX, PentII.

Any hints?

Dodatne informacije o seznamu Starilist