[ LUGOS ] socketi

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Maj 6 03:28:08 CEST 1998

Jaka Bac wrote:

> No, kot izgleda nisem razlocno zastavil vprasanje...
>
> int a;
>
> a=socket(AF_INET,SOCK_STREAM,0);
> connect(s,(struct sockaddr*)&adresa,sizeof(struct sockaddr_in));  // naj bo
> adresa ze napolnjena z vsemi potrebnimi podatki
>
> recimo da sem sedaj zvezan..
> in sedaj bi rad iz a-ja (ki je file descriptor), dobil FILE stream (ne pa da
> bi sel jaz z fdopen ustvarjat sockete :)

FILE stream je zadeva standardne C knjiznice, med tem ko je file
descriptor stvar kernela. Obojega ne bos mogel mesati. Ce zelis, lahko
uporabis sistemska read() in write() na socket, tezko bos pa file
descriptor pretvoril v FILE stream. Poglej v dokumentacijo za libc, ali
obstaja kaka procedura, ki bi to naredila zate (dvomim), v nasprotnem
primeru bos verjetno moral redizajnirati svoj program.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist