[ LUGOS ] Koledar

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Tor Maj 5 16:56:02 CEST 1998

	Hojla!

On Tue, 5 May 1998, Bostjan Strumbelj wrote:
> Nedavno sem imel priloznost videti, kako izgleda CDE. Sicer nic posebnega,
> ampak v spominu mi je ostal koledar. Nekaj podobnega, kot je MS Outlook -
> kjer si naredis razne zabeleske itd... Pa me zanima, ali obstaja kaksna
> podobna aplikacija za X-e, ki bi znala podobno. Zazeljen je kar link, rpm
> ali source.

Jaz uporabljam plan/pland.
http://www.IN-Berlin.DE/User/bitrot/plan.html

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist