[ LUGOS ] [ SPAM ] [ FLAME ] Kar vam bolj pase...

Martin Trampus Martin.Trampus na guest.arnes.si
Sre Maj 13 12:01:07 CEST 1998

David Klasinc wrote:

> Jaz bi tvojim citatom tudi rekel spam... Najbrz je nekaj zlo na tem,
> ko
> ljudje posiljajo xxK dolga sporocila sem... Recimo da kaka polovica
> uporabnikov te liste res citira tko kot se zagre... Hm polovica rednih
>
> uporabnikov te liste.... :P

Ko smo pošto (pa ne Intrenet) še pobirali z BBSov in smo imeli 2400
modeme, so nas (vsaj nekatere) naučili citirati. Če si preveč citiral,
si takoj dobil sporočilo od kakšnega skrbnika konference, da se citira
samo bistvo, da citata ne sme biti več kot 20% sporočila itd.
Celo "Blue Wave", program za off-line branje pošte te je opozoril pred
pošiljanjem, če je bilo v tvojem sporočilu preveč citatov.
Priključen sem na nekaj list in povsod opažam podoben problem. Ljudje,
ki nimajo kaj povedati, citirajo po cele strani in na koncu pripišejo
"That sucks" ali kaj še bolj konstruktivnega.
Ob vsem tem se samo nasmehnem in se spomnim starih časov. Osebno me to
ne moti in to pismo, ki ga pišem sedaj, je moj prvi odziv v svet na to
temo.
Se a popolnoma strinjam, da ljudje več ne znajo citirati. Morda bi se
lahko navadili :-)

LP, MrTn

P.S. Zadeva je res off-topic, vendar pa menim, da zadeva vse liste.
MrTn

Dodatne informacije o seznamu Starilist