[ LUGOS ] 1000 vprasanj

Arso Savanovic arso na vitranc.e5.ijs.si
Sre Maj 13 13:12:52 CEST 1998

> Zdravo!
>
> Sem glih prej studiral, ce je tukaj kaksen ircar... Pa ce je bi me
> zanimalo
> kateri program uporablja. A obstaja sploh se kaj drugega kot ircII in
> kje
> se da to dobit? Aja pa za X-e ce bi bil...

Najbrz je tole zelo presenetljivo za vse nas, toda zelo dobra izhodiscna tocka
za iskanje informacij o Linuxu je http://www.lugos.si 8-)). Kdo bi si mislil,
kaj?
Ce iscemo aplikacije, na doticni strani kliknemo link "arhiv & povezave" in
poiscemo sklop "spiski produktov & baze + domace strani produktov", kjer se
nahajajo kazalci na vsaj stiri obsezne kolekcije aplikacij za Linux. Izberemo
npr. "Applications and utilities list", nato "News/Internet Apps", zavpijemo
"Kdo ce bit moj irc client?" in ze se jih malo morje drenja "Jaz bi, jaz bi..."

Nisem ircar. Prestrasilo me je, ko sem videl bratovo preobrazbo via irc v
vesoljcka, tj. bitje, ki mi je naenkrat postalo tuje tako po dejanjih kakor
tudi po jeziku.

> Aja potem pa se druga stvar... Kaj z .zip datotekami? A moram zaradi
> njih v dosemu pa pkunzip pol pa nazaj? Obstaja kaksen pkunzip
> za Linux?

Zanimive stvari bos nasel pod man zip. Mega, kajne ;)
Ne vem, pa kako je z zipanjem ene datoteke cez vec disket. Pkzip to omogoca.
se mi zdi.

> LP!
>
> Ljubo

Kontra!