[ LUGOS ] ftp pa telnet

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sob Maj 16 17:52:33 CEST 1998

On Mon, 18 May 1998, [windows-1250] Branko F. Gračner wrote:

> ko sem pa skompajlal kernel 2.0.31 so se pa zacele dogajati cudne reci ...
> ko se telnetam nanj napise: connected to xxx.xxx.xxx.xxx, pol pa preden se
> lohka zlogiram traja vec kot 2 minuti !!!!!!!!!!! ... isto je pri ftpju ....
> pa Apache isto ...

To se ponavadi dogaja, ko procesi cakajo, da bi se dokoncali DNS queryji
ki se ne morejo (ni nameserverja). To ponavadi traja 2 minuti, potem
timeouta in vse normalno dela. Preglej /etc/resolv.conf in ce tece named
tudi preglej ce imas pravilno nastavljen /etc/named.boot in root cache.

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist