[ LUGOS ] ftp pa telnet

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Sob Maj 16 17:26:00 CEST 1998

On Mon, 18 May 1998, [windows-1250] Branko F. Gračner wrote:

>         imam problem... Instaliral sem red hat 5 in preden sem skompajala
> kernela je blo vse v redu ... ko sem se z drugega racunalnika hotu telnetat
> ali ftpjat na linux masino,  je bila povezava takoj vspostavljena, in vse je
> v redu delovalo...
>

> ko sem pa skompajlal kernel 2.0.31 so se pa zacele dogajati cudne reci ...
> ko se telnetam nanj napise: connected to xxx.xxx.xxx.xxx, pol pa preden se
> lohka zlogiram traja vec kot 2 minuti !!!!!!!!!!! ... isto je pri ftpju ....
> pa Apache isto ...
>
> le kaj bi blo to narobe ?
Ja verjetno si mal cudno prekompajlov kernel. A si tut kej mrezo
spreminjal? poglej si v /etc/hosts na obeh masinah ce ju imas noter. V
tvojem primeru se racunalnika dobesedno zgubita in preden se najdeta
traja. Probaj se telnetat/ftpjat z IP cifro. A je kaj hitreje?

--
Too much of a good thing is WONDERFUL.
		-- Mae West

Dodatne informacije o seznamu Starilist