[ LUGOS ] tty1

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Maj 8 23:13:36 CEST 1998

On Fri, 8 May 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> zanima me, ce je mozno v linuxu spraviti konzolo tty1 nazaj k zivljenju,
> ker se je zadeva na tem device-u ustavila. Se pravi ne da se tipkat.
> Sicer pomaga reboot masine, ampak jaz to nekak ne bi rd naredil, probal
> sem tuki z 'init q' kar "naj" bi restartal vse konzole, pa ne pomaga.

Probaj tko, da ubijes getty (agetty, al karkoli ze imas), init q ne
pomaga, ker ce ti ze getty laufa, pac ne nardi nic... Vsaj tko se mi zdi..

David!
Windows 95 - If they are working, something is terribly wrong.

Dodatne informacije o seznamu Starilist