[ LUGOS ] NIC's

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Maj 25 00:35:00 CEST 1998

Jernej Horvat wrote:

> Ave.
>
> Tnx to blaz na medinet.si sem ugotovil da so 3COM 100M kartice ...podn.
> InterEtherExpress PRO 100 jo je po hitrosti prehitela vsaj za faktor 1.
> Cena kartic je podobna, tako da....

Intel EE PRO 100(b) imajo svoje finte. Autosense vcasih ne dela pravilno,
uporabiti moras vsaj 10m dolg patch kabel, da dela prav, ranejse verzije
kartic so imele nek bug, ki je povzrocal, da je sprejem podatkov sel prav
po polzje.

Z kasnejsimi ni bilo nikoli tezav. Integrirane kartice na platah nikoli niso
imele
onega nesrecnega buga, tisto o vsaj 10m dolgem kablu (ali pa FIKSNO nastavis
10 ali 100 Mbit mode!) pa se vedno velja...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676