[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Maj 25 00:16:03 CEST 1998

Rok Papez wrote:

> Zivjo David.

Ves kaj... Glede sluzenja denarja. Ce si sluzis denar s tem, da med drugim
gledas
kaksne winsowse, ni noben greh, pa tudi zalostno ni. Si pac sluzis denar s tem,

pa kaj?

Glede strank in bogov... Stranka verjetno zeli, da karkoli se postavi, da ima
za to
vso podporo, ki jo rabi. Ce bos ti delal samo zacasno (recimo preko poletja)
nekje,
pa ce bos postavil Linux, za katerega niso prepricani, da bodo nasli support
pozneje,
potem jim Linux gotovo ne bo vsec. V tem primeru jim bo gotovo bolj vsec NT ali

Novell.

Drugace pa je dandanes situacija taka, da je skoraj *vsaka* stranka dojemljiva
za to,
da v osnovi za softver ni treba nic placati. Tako, da ce omenis, da se da
postaviti streznik
in SW v osnovi nic ne stane, bi vsak pameten moral vsaj malo zastrici z
usesi...
Ceprav... Nekateri bodo rekli, nemogoce, da je tako dobro in nic ne stane... V
tem primeru
bi bilo treba forsirati recimo Caldero ali skratka kaj bolj komercialnega... Ce
*ze* hocejo placati.

Drugace pa je v tem trenutku (po moje!) Linux zelo mocan v sferi serverjev.
Boljsi kot NTji
ali Novell (lahko argumentiram za oboje, pa ne bi zdaj). ZA desktop je se malo
zgodaj
(t.j. za entuzijaste, ne za tajnice).

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676