[ LUGOS ] Windows & Linux Blues...

Tic Pavlin onehalf na gimp.ml.org
Tor Maj 26 19:13:20 CEST 1998

On Sun, 24 May 1998, David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
> .02
>
>  Administriral sem (oz bom se en teden *grin*) okrog 400 racunalnikov, med
> temi je kakih petnajst netware serverjev, pet windows NT serverjev, ostalo
> so pa windows/dos masine. Vmes sem videl kakega SCO Unix, SPARCa ali OS/2
> masino. Linux? Nope, not here...
>
>  Let the numbers speak for themselves.
>
> Zalostno? Niti ne, imam vsaj kaj za pocet in na necim denar sluzit. Naj se
> kdo pove kako je s tem... Ko poizkusas kje postavit kak Linux server. Folk
> [...]
Fora je v tem, da moras ti stranko prepricati v to, da jim bo stvar pod
linux serverjem tekla hitreje in bo bolj zanesljiva, kot pa ce bojo
uporabljali WinNT Server, da jih bo stvar prisla bistveno ceneje, potem pa
se navedi nekaj uporabnih primerov. Fora je v tem da je vecina firm
podkupljena s strani Micro$ofta(brez zamer), tako npr. pri Jerovsek comp. ne
moras kupiti racunalnika, ki se nebi imel namescenega M$ programja! M$
ljudem ne pusti spoznati LINUXA! Pa nej se kdo rece da ni monopolistov v
USA.

lp, onehalf
Email:Tic.Pavlin na guest.arnes.si & onehalf na gimp.ml.org
WEB:http://www2.arnes.si/guest/sodtpavl/

Dodatne informacije o seznamu Starilist