[ LUGOS ] cp

Alex Mihicinac Alex.Mihicinac na uni-lj.si
Tor Maj 26 19:17:39 CEST 1998

zivjo,

zanima me, kako bi na najbol enostaven nacin dve linux particiji z diska1
(ena je sistem particija, druga je /home + WWW/SQL server)
skopiral na eno particijo diska2, pri cemer naj bi se prenesel cel sistem,
tako da bi bilo mogoce bootat direkt z diska2. zanima me se kaj bi se
zgodilo z symbol linki ce bi recimo disk kopiral kar z

cp -axR /old.disk /mnt/newdisk ?

...in kaj bi se zgodilo ko bi cp poskusal kopirat /proc in podbne
"datoteke" oz kako se izognit dolocenih datotek med kopiranjem?

pozdrav,

alex

Dodatne informacije o seznamu Starilist