[ LUGOS ] mreza in Internet

Tic Pavlin onehalf na gimp.ml.org
Tor Maj 12 22:43:27 CEST 1998

1. Po mojem mnenju je za uporabo interneta prek arnesa najbolj enostavno z
ftp.arnes.si downloadatai program pppsh, ki pravzaprav samo poenostavi
delo s pppdjem. Meni deluje.

2. Linux naceloma podpira IPX protokol, vendar vseeno svetujem, da
uporabis TCP/IP protokol, ter vsakemu racunalniku dodelis IP(local). Zena
bi tako uporabljala FTP.

lp, onehalf
Email:Tic.Pavlin na guest.arnes.si & onehalf na gimp.ml.org
WEB:http://www2.arnes.si/guest/sodtpavl/