[ LUGOS ] namestitev nove distribucije

Edi Suc edis na radiostudent.si
Tor Maj 12 22:31:11 CEST 1998

On Tue, 12 May 1998, Anze Vidmar wrote:

> rad bi zamenjal destribucijo linuxa. Imam 2 particiji DOS/Linux. Sedaj pa
> me zanima kateri je najelegantnejsi nacin, da se v popolnosti znebim moje
> sedajsnje linux disrtibucije, da lahko mirno instaliram novo.

Oj.

Ce gres instalirat RedHat in pri instalaciji reces da hoces na novo
instalirat, ne pa apgrejdat (kaksen lep slovenski izraz :), je instalaciji
prav malo mar, kaj je ze instalirano in ti particijo, ki si jo izberes za
ciljno particijo, popolnoma pobrise.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si