[ LUGOS ] root in user

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Mar 10 07:23:27 CET 1998

>    probaj z  ./<ime>

Fora tega ./<komanda> je, da ce bi imel . v PATHu, bi ti lahko nekdo
podtaknil
kot rootu trojanskega konja. Recimo napisal bi skripto ls, ti bi kot root
prisel
tja, hotel bi videti listing, pa bi napisal ls -al. Pognala bi se
podtaknjena skripta,
ki bi recimo... pobrisala pol diska.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676