[ LUGOS ] root in user

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Čet Mar 5 10:19:37 CET 1998

> howdy,
>
> Imam en problem z root-om. Imam nek direktori in v njem 5 executable
> file-ov. Ko sm logan kot user, brez tezav zazenem kateri koli fajl. Ko pa
> sm logan kot root pa za nekatere (4 od 5) file napise da ta komanda sploh
> ne obstaja, ceprav se nahajam v tem direktoriju. Probau sem ze tudi s
> komando "/" vendarj je ucinek isti. Kaj bi to lahko bilo?
Komanda "/" ne obstaja, lahko pa specificiras, da je program v trenutnem
direktoriju z "./imeprograma".

Root ponavadi (zaradi varnostnih razlogov) nima trenutnega direktorija ("./")
v PATHu.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist