[ LUGOS ] WHARF

Frenk Zavasnik fz na etm.l-sol.si
Čet Mar 26 09:20:20 CET 1998

Davor Guttierrez wrote:

> Uporabljam RH5.0 in namam tistega butastega Windoze izgleda, imam pa
> AfterStep look in kot veste so na desni strani ikonice za terminalsko okno
> za screensaver, netscape itd..
> Kako lahko dodam te ikone ali pa spremenim njihom pomen, da bi npr. ko
> kliknem na ikono s pismi avtomatsko zagnal netscape mail itd..
>
> Prosil bi ce kdo ve, da cimprej odgovori !

Ce imas dovolj novo verzijo, bos v direktoriju
~/GNUstep/Library/AfterStep/ nasel filetek wharf. Tistega si malce
oglej. Za AfterStep drugace obstaja tudi nekaksen control-panel, s
katerim lahko vse to pocnes, vendar ga takrat, ko sem zadnjic dolvlekel
as, avtor se ni predelal (glede na novosti pri asu). Lahko pa malce
posurfas in pogledas.

Dodatne informacije o seznamu Starilist