DialD (was: Re: [ LUGOS ] chat skripte za PPP)

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Mar 24 17:55:35 CET 1998

David Klasinc wrote:

>  Da ne bos samo hvalil diald-ja... ;> Jaz ga uporabljam priblizno dve
> leti, pa moram rect, da mi je vsake tolk casa pozrl kar nekaj zivcev... ;>
> Posebno takrat, ko ugotovis, da ne glede na to kako nastvaljas razno razne
> timeoute, ne mores najt enga pravega povprecja... ;>

Nastavi si tako, da bos imel odklop 10 - 0 sekund pred impulzom, pa bo v
redu:) Samo glej, da bos imel potem promet v tistih 10-ih sekundah (ali
pa daj force up:) Timeoute nastavi na 10 minut za obstojece zveze in za
5 sekund po prekinitvi (tako da ti drzi se 5 sekund link gor, po tem, ko
si se logoutal - ce se bos morda premislil in se kaj naredil:)

> Ampak se ga vseeno splaca imet... :) Je IMO _MUCH_ better od tistega
> whinedoze avtodial... Tista zadeva pa res sucks... ;>

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist