[ LUGOS ] IP-Masq+DialD

Uroš Gaber Uros.Gaber na powercom-si.com
Sre Mar 4 08:54:55 CET 1998

At 08:17 3.3.98 +0100, you wrote:

>Rabis tocno to, kar si napisal v naslovu. Ce rabis natancnejsa navodila,
>pa povej.

Stanje je tako. Jaz imam IP-Masq nastavljen da deluje (t.j. da lahko z vseh
racunalnikov pridem na INET ko se jaz rocno logiram preko Linux masine
gor), sedaj pa bi rad naredil tako da bi takrat ko bi recimo iz enega od
teh racunalnikov zalaufal WWW Browser pa bi sel na eno stran, da bi pac
mogu un mal pocakat, tolk da se linux masina avtomatsko logira na net.
Zelo vesel bi bil kar se da natancnih navodil...

Hvala!

Uros Gaber
eMail: uros.gaber na powercom-si.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist