[ LUGOS ] PPP & LessTif

Marko Hrastovec marko.hrastovec na hal.si
Tor Mar 3 08:53:34 CET 1998

Zivjo!

Imam Redhat 5.0 in si zelim nastaviti, da bi mi deloval dialup PPP.
Sel sem po navodilih HOWTO-PPP in sem uspesno nastavil
modem in podobne zadeve. Zataknilo se mi je tam, ko bi moral
vzpostaviti ppp protokol. Poskusal sem kar rocno.

S programom minicom sem poklical pravo stevilko potem pa
pognal program pppd:

pppd -d -detach /dev/ttyS3 38400 &

Tu pa se zacnejo dogajati cudne stvari. Vcasih mi javi, da v kernelu
nimam podpore za to, vcasih pa ne, vendar se program pppd takoj
zakljuci. Kernel sem si na novo prevedel ze nekajkrat in vklopil vse
zivo za mrezo, PPP, SLIP,... pa nic ne pomaga.

Imam pa se eno vprasanje. V /etc/resolv.conf moram vpisati naslove
nameserverjev. Ko pa imam te naslove vpisane, ima sendmail tezave
pri bootanju saj takrat nisem priklopljen na mrezo in caka celo
vecnost, preden ugotovi, da nameserverjev ne bo nasel.

Aja. V racunalniku imam se eno ethernet kartico, ker vsake toliko
casa racunalnik odnesem nekam, kjer ga priklopim na mrezo in
malo ftpjam razne stvari. Zato imam TCP/IP instaliran tudi za to
kartico.

--
Marko Hrastovec
HAL interactive d.o.o. (multimedijska produkcijska hisa)

Dodatne informacije o seznamu Starilist