[ LUGOS ] Vprasanja !

David Gerbec dave na uc01.s-dgm.mb.edus.si
Tor Mar 17 22:55:04 CET 1998

Re'
Glih danes sem se pogovarjla z [Eazy|E]-jem glede BitchX, jaz ti
priporocam da si pogledas eD-ja naso ga bos na

http://maxx.s-dgm.mb.edus.si/ed

Tukaj ti tocno pise kak ga zinstaliras pa vse, kaj pa se tice StarOffice-a
pa ga mam na disku zal, ker mi je CDR crkno )+

l8r
Dave