[ LUGOS ] DNS

Damjan Zobo Cvetko Damjan.cvetko1 na guest.arnes.si
Tor Mar 17 20:47:42 CET 1998

Pozdrav..
Imam mini problemcic..
Doma sm ves vesel postavil DNS server.
Imam se eno Win95 masino in obcasno seeno.
Torej:
  moja LiNUX masina (server za vse) NI na internetu, nima modema..
Surfam s Win95 masino..
No, ko sem si postavu DNS server in sem v WIN95 DNS search nastimu v obliko
kanin, home (torej najprej arnes, pol sele doma) je vse supr delal (dokler
se nisem povezal na internet).
Po ppp povezavi pa ni blo vec mozno reslovat katerga kol domacga naslova.
Jasno: WinSUXi so se povezal s kaninom, ki pa ni imel pojam o neki
'home.xon' domeni (moja domaca).
Ce zamenja m DNS search order (home, kanin) pol home skoz dela, svet pa
nikol
q:\
sedaj pa veliko vprasanje (za 10 tock  q;):
ce dam v named.boot  se eno vrstico
secondary ... ...
se bo poskusala moja LiNUX masina povezat na net.. ga pa ne bo, trej bom
cist v dreku
q:\
Ima kdo resitev? (dobi 20 tock  q;)

tnx