[ LUGOS ] chat skripte za PPP

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Mar 24 11:57:36 CET 1998

Andrej Komelj wrote:

> Zadnjič sem napisal shell script za priključitev na ARNES (klicanje na
> več številk, detekcija BUSY signala, RINGING, ...). Če ima kdo kakšne
> ideje za izboljšavo ali popravke, naj mi sporoči. Upam, da veste, kako
> jo povežete s pppd-jem. Ne pozabite še na obvezne spremembe (modem init
> string, telefonske številke, username, geslo, ...)
>
> Aja, s skripto počnite, kar pač želite.
>
> :<-----:<-----:<-----:<-----:<

[klobasasta skripta izrezana]

> :<-----:<-----:<-----:<-----:<
>
> --
> Kome.

V cem je poanta taksne skripte? Da se poveze na ISP ali da skuha kavico
in spece jajcka? Vidi se, da jo je napisal programer (pravi programerji
ne poenostavljajo po nepotrebnem;) Nastavite si raje drugje stvari, kot
so redial in podobno (npr. v diald-ju). Torej predlagana izboljsava bi
bila: naj skripta ne pece jajck in kuha kavice..

Minimalisticna chat skripta (diald se poveze, ce je sploh potreba, diald
naredi redial, ce je zasedeno, diald izbere naslednjo stevilko, ce je ta
nedosegljiva, diald poskrbi za pavzo med dvema izbiranjema, diald
preneha klicati po max nedosegljivih klicih, init string je zaflesiran v
modem in se ga vzpostavi z enostavnim atz (nagradno vprasanje: koliko
razlicnih modemskih nastavitev uporabljate?), ...):

----- [snip] /etc/sysconfig/network-scripts/chat-ppp0 ---
TIMEOUT         3
ABORT           '\nBUSY\r'
ABORT           '\nNO ANSWER\r'
ABORT           '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r'
''              \rAT
'OK-+++\c-OK'   ATH0
OK              ATZ
TIMEOUT         30
OK              ATDTphone
CONNECT         ''
ogin:           cmon
assword:        lifeseasy

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist