[ LUGOS ] chat skripte za PPP

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Tor Mar 24 11:24:40 CET 1998

Andrej Komelj wrote:

> Zadnjič sem napisal shell script za priključitev na ARNES (klicanje na
> več številk, detekcija BUSY signala, RINGING, ...).

Pozabil sem še na eno (pomembno?) stvar:

chat -V -t20 ABORT "NO CARRIER" "sername:--sername:" ${USERNAME} "assword:" ${PASSWORD}

Kdor koli v trenutku, ko se vzpostavlja zveza z ISP, pregleda pognane
procese (ps -ax), vidi vase geslo in username. Ce racunalnik uporablja
le ena in ista oseba, to ni tako hudo. Ce pa obstaja moznost, da je v
takem trenutku na racunalniku vec oseb, je bolje, da sestavite "script"
datoteko ("environment variables" v tem primeru ne delujejo);

--
Kome.

Dodatne informacije o seznamu Starilist