[ LUGOS ] chat skripte za PPP

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Tor Mar 24 19:19:35 CET 1998

Andrej Presern wrote:

> Minimalisticna chat skripta (diald se poveze, ce je sploh potreba, diald

Heh, saj ne pises skripte zato, da bo opravila nekaj, kar lahko opravi
program. Pac se malo igras, da vidis, kako vse skupaj deluje. Saj bi
lahko zvlekel k sebi diald in ga nastavil, a skripto vseeno napisem
hitreje. In ne, diald-ja nimam na CD-jih, zato bi ga morel zvleci dol.
Pa se eno prednost imajo skripte: kadar koli lahko dodam podrutino, ki
mi bo ocvrla jajcka. Ti pa bos moral pocakati na novo verzijo ali pa
najti nov program. :-)

BTW, a si se za Linux odlocil zaradi enostavne uporabe ali zaradi
raziskovanja sistema? Zase vem, scripto pa sem poslal se za koga
drugega, ki mogoce sodi med meni enake... Upam, da ti s tem nisem pozrl
prevec bandwidth-a. Ce pa sem, se ti najiskreneje opravicujem. =:-)

--
Kome.

Dodatne informacije o seznamu Starilist