[ LUGOS ] cgi skripte

andy andy na here.ml.org
Sre Mar 25 14:11:54 CET 1998

> Mogoče ti shell ne flusha outputa takoj, ampak sele, ko dobi CR.
> Druga možnost je, da flusha output, pa browser ne prikaže, dokler
> ne dobi celotnega dokumenta.

Ce laufas stvar na kasnem zaresnem serverju ala Apache ali pa NCSA, daj
spremeni ime skripte v nph-nekaj, samo moras potem tudi popraviti
izvajanje.

NPH pomeni non parsed header in deluje tako, da client kar izpisuje kar
dobi in ne pocaka do konca bloka, kar je uporabno recimo za server push
animacije.

Torej na zacetek te skripte moras sedaj napisati vse tisto:
GET ok

			Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist