[ LUGOS ] cgi skripte

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Mar 25 14:01:19 CET 1998

Edi Suc wrote:

> Oj.
>
> Problem je takle:
> Imam cgi skripto, ki pozene en servisni program. Prej ko ga pozene vrze na
> output text "zacel procesiranje", potem pozene program in po zakljucku pa
> sporoci se "zakljucil". Problem pa je, da na web browser dobim sporocili
> obe hkrati in to ko se celotna cgi skripta zakljuci.
>
> Kje je problem, da mi ne ze takoj na zacetku sporoci, da je zacel z delom.
>
> Aha. Skripta je napisana v shelu.

Mogoče ti shell ne flusha outputa takoj, ampak sele, ko dobi CR.
Druga možnost je, da flusha output, pa browser ne prikaže, dokler
ne dobi celotnega dokumenta.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676