[ LUGOS ] Flame

marko.samastur SAMASTUR na fmf.uni-lj.si
Ned Mar 22 00:03:07 CET 1998

Zdravo,

Mogoce se se nekdo spomni, da sem obljubil pred par meseci, da bom
poskusal organizirati delovanje dveh skupin, skupine za slovenjenje
Linuxa in skupine za pomoc uporabnikom.
Vsa zadeva se je precej zavlekla, delno zaradi sluzbe in faksa (kar je
sicer slab izgovor, vendar vecina izmed nas ne premore boljsega) in delo
zaradi studiranja potrebnih materijalov (recimo SGML, iz katere me je
recimo resil Zarko, hvala pa tudi Primozu).
No, potem ko sem koncno prejsnji vikend vsaj priblizno uredil strani, sem
poslal vabilo za sodelovanje na vse tri elektronske spiske in dobil
recimo en odgovor, pardon, dva. Od tega nobeden ni bil zazvenel kot glas
k sodelovanju.
Zaradi taksne "poplave" navdusencev sem se odlocil, da odstopim svoje
"mesto" nekomu drugemu. Vendar bi vseeno k temu dodal se par besed (ok,
saj vem da noben noce tega slisat, ampak konec koncev mu tudi brat ni
treba, ce noce).
Zavedam se svoje odgovornosti pri precej klavrnem stanju teh skupin.
Nedvomno je precej ljudi izgubilo potrpljenje z mano (verjetno vsaj Metod
in Jernej), toda vseeno je ta anemicnost, ki zapopada slovence malo
prevec za moj zelodec. Vse kar se je v zadnjih tednih dalo slisati o
slovenjenju (razen Primozovega prevoda emacsovega TUTORIAL-a) je bilo
jamranje, kako so nas CELO hrvati prehiteli pri lokalizaciji KDE. Pustimo
ob strani to, da sploh nisem vedel, da je to ocitno tekmovanje in ne nek
projekt, ki naj bi mnogim olajsal delo z racunalnikom. Pravtako
zanemarimo tisti CELO, ki prav bebavo orise nase prepricanje, da pa bi mi
vedno morali biti nad nasimi juznimi sosedi (sorry ljudje, za to je
potrebno nekaj naredit, pri cemer izvzemam tiste izmed vas, ki ste
posvetili vsaj nekaj casa delu na tem in se vam iskreno opravicujem, za
kaksen morebiten nenameren ocitek). Sicer pa tako ali tako ne more biti
drugace, ko s(m)o pa vsi tako prepricani, da je anglescina primernejsa za
nas kot slovenscina, ko se mnogi pogovarjajo v dialektu, ki je razumljiv
tretjini izmed nas in ko je prakticno edini clovek, ki se skusa dosledno
drzati uporabe slovenskih izrazov Primoz (na tem mestu bi poudaril besedo
prakticno, ker dopuscam da sem koga spregledal).
Pa saj ni, da ljudje sploh ne bi hoteli sodelovati. Ce bi bilo to res, bi
bil ta forum mrtev, se vprasanja bi hitro zamrla. Bolj verjetno se zdi,
da se vsi izogibamo bremenu odgovornosti. Vecini se je ocitno tezko
zavezati za dlje casa (recimo par mesecev) enemu projektu. Lazje je
(vendar s tem ne pravim, da ni pomembno) neobvezno sodelovati, kar pa zal
ne pomaga prinesti vecjih premikov na podrocjih, kjer linux v sloveniji
sepa (to je podpora slovenscini in slovenska dokumentacija).
No, sedaj pa grem lepo nazaj v kot, spokorit se za to nakladanje.

Lp,

	Marko

|I'm looking for a woman, who would be willing to do threesome.|
|                   Just me, her and Linux.                    |