[ LUGOS ] Netscape in RED HAT 5.0

Davor Guttierrez Davor.Guttierrez na guest.arnes.si
Sob Mar 21 18:02:29 CET 1998

Ko v Linux-u Red Hat 5.0 vklopim netscape communicator 4.04 in listam po
www straneh mi ces nekaj casa netscape dobesedno razmece crke tako da niso
razpoznavne. Pri drugem delu se mi to ne zgodi samo ko imam vklopljen
Netscape !
Ce bi kdo vedel kaj je napaka bi prosil naj mi sporoci !
Probal sem ze ponovno instalirati RedHat 5.0 toda napaka ze vedno znova
pojavlja !

Lep pozdrav !

Davor Guttierrez - RED HAT 5.0 Linux user

Studio Artis - studio.artis na siol.net

come & c my HP : www2.arnes.si/~ssddgutt

Remember: Don`t Drink & Drive, just smoke & Fly