DialD (was: Re: [ LUGOS ] chat skripte za PPP)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Mar 25 10:45:56 CET 1998

On Tue, 24 Mar 1998, crt jakhel wrote:

> diald ma tko ene *cough* cudne pojave... recimo ugotovis, da ti diald-top
> vec ne trza, ko skusas vtipkati kaksno komandno... in gledas in gledas in
> na koncu vidis, da je to zato, ker diald sploh vec ne laufa.. link pa
> mirno stoji dalje in ce ne bi bilo zmrznjenega diald-topa, niti ne bi
> vedel. po drugi strani seveda to pomeni, da ce se hoces znebiti linka,
> moras ubit pppd :) svasta.

diald-top je v bistvu od cisto enega tretjega avtorja, ki z diald ni imel
nic veze, je pac samo napisal en tak interactive shell, za posiljanje
komand preko hm cevi?! (pipe) Oz vsaj tako je bilo to, ko sem jaz prvic to
dobil... :))

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist