DialD (was: Re: [ LUGOS ] chat skripte za PPP)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Mar 24 20:17:41 CET 1998

On Tue, 24 Mar 1998, David Klasinc wrote:

>  Da ne bos samo hvalil diald-ja... ;> Jaz ga uporabljam priblizno dve
> leti, pa moram rect, da mi je vsake tolk casa pozrl kar nekaj zivcev... ;>
> Posebno takrat, ko ugotovis, da ne glede na to kako nastvaljas razno razne
> timeoute, ne mores najt enga pravega povprecja... ;>

diald ma tko ene *cough* cudne pojave... recimo ugotovis, da ti diald-top
vec ne trza, ko skusas vtipkati kaksno komandno... in gledas in gledas in
na koncu vidis, da je to zato, ker diald sploh vec ne laufa.. link pa
mirno stoji dalje in ce ne bi bilo zmrznjenega diald-topa, niti ne bi
vedel. po drugi strani seveda to pomeni, da ce se hoces znebiti linka,
moras ubit pppd :) svasta.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist