[ LUGOS ] PPP (Arnes-Elektra)

Iztok Polanic ssdipola na guest.arnes.si
Pon Mar 23 22:46:14 CET 1998

Pozdravljeni !!!

Jaz imam iste probleme le da z drugega konca Slovenije. Zato sem ze pred
nekaj casa pisal na Arnes in dobil tale odgovor.

--------------------------

Ne vem, kaksno skripto uporabljate, vendar skripta ne sme posredovati
nobenih
uprabniskih imen/gesel, ampak se mora to storiti preko PAP protokola. Ce
zvezo
vzpostavljate z 'chat', potem chat ne sme posredovati uporab. imena in
gesla,
ampak mora to storiti pppd (pap-secrets).

                               lep pozdrav, Damjan Lampret
                                            ARNES
-----------------

Vendar kljub Arnesovemu odg. se mi se vedno ni uspelo vzpostaviti zveze.
:(

								Pozdrav.

On Mon, 23 Mar 1998, Dragan Nedeljkovic wrote:

> S tvojimi skriptami ni nic narobe, ravno ne tako s tvojo logiko. Ce ugibam
> katera skripta ti dela, bi rekel da tista, kjer imas telefonsko 1315151. Kako
> sem to uganil? Ker se meni to isto dogaja. Ne znam pa tega razloziti. Ce
> klices na arnesovo telefonsko 1315151 kjer je se stari server,  se brez
> problema priklopis, ce pa z ISTO SKRIPTO poklices na telefonsko 1797000, ti
> sporoci nekaj v smislu, da terminalski nacin dela na zalost na temu strezniku
> ni dovoljen (se ne spomnim vec natancno) in te odklopi.

> [...]

    	xxxxxx                           //////
    	xx  xx                          ( o o )
     	 xxxx         |           From: Iztok Polanic           |
    	xx  xx        |  E-mail: Iztok.Polanic1 na guest.arnes.si  |
       xx    xx       |   WWW: http://www2.arnes.si/~ssdipola   |

Dodatne informacije o seznamu Starilist