[ LUGOS ] PPP (Arnes-Elektra)

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na usa.net
Pon Mar 23 20:33:04 CET 1998

Gasper Furman wrote:

> Pozdravljeni
>
> Napisal sem si dve skriptice za ppp. Obe sta napisani v isti 'logiki',
> vendar arnesova ne dala. Uporabljam chat (expect-send)
>
> A mihko kdo razlozi zakaj arnesova skriptica ne dela, oz. ce ve po kaksnem
> algoritnu dela, ker to ocitno ne dela.
>
> ###arnes###
> pppd connect 'chat -f /root/PPP/arnes.chat' 0.0.0.0: /dev/modem 115200
> lock crtscts defaultroute asyncmap 0 mtu 552 mru 552 &
>
> #arnes.chat#
> ""ATS7=45S0=0L1V1X3&c1E1Q0M0
> OK ATDT1797000
> Username: gfurma
> [...]

S tvojimi skriptami ni nic narobe, ravno ne tako s tvojo logiko. Ce ugibam
katera skripta ti dela, bi rekel da tista, kjer imas telefonsko 1315151. Kako
sem to uganil? Ker se meni to isto dogaja. Ne znam pa tega razloziti. Ce
klices na arnesovo telefonsko 1315151 kjer je se stari server,  se brez
problema priklopis, ce pa z ISTO SKRIPTO poklices na telefonsko 1797000, ti
sporoci nekaj v smislu, da terminalski nacin dela na zalost na temu strezniku
ni dovoljen (se ne spomnim vec natancno) in te odklopi.

Ce poskusas isto stvar z Windowsi, skratka klices obe telefonski stevilki, se
priklopis brez problema na katerikoli od njiju.

Vprasanje, ali gre tukaj za nacrtno diskriminacijo s strani Arnesa do Linux
uporabnikov? Favoriziranje Windows uporabnikov? Ali mogoce kaj tretjega?

A, ja. Ni stvar v verziji chat-a, ali cesa drugega, ker sem probal to z
razlicnimi chat-i, pppd-ja...in ni delalo. Se pa trenutno ne spomnim error
message-a, ki mi ga je vrglo ven.

Se je komu mogoce uspelo priklopiti na Inet preko arensove telefonske 1797000
z Linuxom? Kako? Se priporocam za skripte! In za verzije programov, s katerimi
mu je to uspelo!

LP, Dragan

Dodatne informacije o seznamu Starilist