[ LUGOS ] Windows in Unix long file names na iso9660

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Mar 11 22:58:44 CET 1998

andy wrote:

> Heja!
>
> Mislim da mi ni treba posebaj povdariti da je MicroShrot naredil svoj
> standard za dolga imena imenovan Jollie (ali nekaj takega).
>
> Problem je pa takle: Imam CD-r ki deluje samo pod windows. Sedaj pa bi
> rad naredil CD RedHat ali pa Debian. Kaksna ideja kako prepricat CD
> creator da bo naredil TRANS.TBL fajle? Kaksen drug nacin mogoce?

2.0.34-pre3 vsebuje podporo za Jolliet, TRANS.TBL pa ti naredi tudi
xcdroast. Sicer pa si naredi image na Linuxu v xcdroast, nato pa ga
zapeci v Windozah, ce je to nemogoce v Linuxu.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist