[ LUGOS ] SiOL-dial

Davor Guttierrez Davor.Guttierrez na guest.arnes.si
Sre Mar 11 18:45:00 CET 1998

V linux-u sem se novinec. Uporabljam distribucijo Red Hat 5.0 z Netscape
Communicatorjem. Dostop na internet imam preko Arnesa in preko SiOL-a. Na
ARNES poklicem tako da v termnialskem oknu napisem pppd connect .... in se
mi racunalnik poveze.
Medtem ko mi to za SiOL noce narediti. Na WWW straneh sem si tudi pobral
tiste njihove nastavitve za omrezje na klic v Linuxu, toda mi ne deluje.
KAko narihtam klicanje v XWin, probal sem tam pri networg config toda, ko
poklice na SiOL se zveza takoj prekine. Ce ve kdo kako naj to resim bi
prosil za pomoc.

Se to, kako v Netscape Communicatrju napises afno (@) alt+v ne pail niti
shift + 2 !

Lep pozdrav !