[ LUGOS ] Netscape in RED HAT 5.0

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Mar 23 14:11:35 CET 1998

Stancevic Dragan wrote:

> [...]

Ali se ti fonti takrat sesujejo tudi v drugih programih?

Poskusi preklopiti iz Xov v tekstovni nacin (lahko tudi nekajkrat
preklopis med posameznimi tekstovnimi konzolami) in potem spet nazaj v
Xe. Xi imajo kar nekaj bugov, konkretno povezanih s fonti. Ce bo
omenjeni problem po opisanem postopku sel stran, lahko poskusis malo
preurediti vrstni red potk do fontov, ker to obicajno trajno odpravi
tezavo.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist