[ LUGOS ] Cable modem.

Miha Dezman redbull na jump.org
Pon Mar 23 15:46:30 CET 1998

> Halo.
>
> Pred nekaj casa se jegdo malo "pobahal" glede hitrosti cable modema.
> Pri nas so postavili sedaj kabelsko, pa so obljubili da bodo cez cas
> omogocali dostop do interneta preko kabelskega modema. Zato me zanima
> kako ta stvar poteka:
> 1. Ali se kabelski modem priklopi na obstojeci kabel ali je potrebno
> polagati kak drug kabel?
> 2. Kake so kaj cene za kableske modeme?
> 3. Kateri so zelo dobro podprti pod Linuxom?
> 4. Nek kolega mi je nakladal da download je zelo hiter za hiter upload
> [...]
	1. Kabelski modem se priklopi kar na obstojec kabel za TV,
	   naredit se pac mora samo razdelilec.
	2. Cena... za 10MB/s externi modem je okol 500USD.
	3. Glede priklopa.... V racunalnik si vgradis navadno
	   mrezno kartico, nakar potem z UTP kablom povezes rac. in
	   kabelski modem....
	4. upload je enak downloado...
	5. ko se priklopis na internet dobis stalni IP, nakar si lahko
	   potem sam domeno reg. in tako dalje ....

		lp
				RedBull

Dodatne informacije o seznamu Starilist