[ LUGOS ] Offtopic? Again? ISDN in .si racunalniski tisk.

Marko Hrastovec marko.hrastovec na hal.si
Pet Mar 6 08:02:56 CET 1998

> Kdo bi pisal o 0,2% (oz. se manj za samo Linux), sodec po uporabi OSov na
> SiOLovem testiranju dostopa njihov strani. Ce je to res, potem smo res
> nula v primerjavi z vsemi ostalimi OSi (MS pokrije 90%). Res da gre
> verjetno bolj za njihove uporabnike (ceprav sami trdijo, da njihove strani
> predstavljajo odskocno desko za vecino slovenskih uporabnikov interneta
> ?), se mi zdi, da je odstotek UNIXa vseeno malo vecji.

Tudi sam sem bil presenecen nad rezultati na SiOL. Nekoc sem zasledil, dadobrih 10% serverjev v internetu tece na linuxu. To pa
je kar lepa stevilka.

> p.s. tudi razmerje Netscape : MS IE imajo 1:3, kar verjetno ni realno
> (vsaj upam ! ;-).

Tudi meni se zdi ta stevilka cudna, ali pa se gibljem v cudnih krogih. Kajti ne skoraj
ne poznam cloveka, ki bi uporabljal Inet Exploder.

--
Marko Hrastovec
HAL interactive d.o.o. (multimedijska produkcijska hisa)

Dodatne informacije o seznamu Starilist