[ LUGOS ] Offtopic? Again? ISDN in .si racunalniski tisk.

Damjan Lampret Damjan.Lampret na arnes.si
Čet Mar 5 15:16:28 CET 1998

On Thu, 5 Mar 1998, Jernej Horvat wrote:

> Na Monitorju NOCEJO pisati o Linuxu. Vsaj resno ne. Enkrat na sest mesecev
> ga omenijo in to jim zadostuje. (narcisi press)

Kdo bi pisal o 0,2% (oz. se manj za samo Linux), sodec po uporabi OSov na
SiOLovem testiranju dostopa njihov strani. Ce je to res, potem smo res
nula v primerjavi z vsemi ostalimi OSi (MS pokrije 90%). Res da gre
verjetno bolj za njihove uporabnike (ceprav sami trdijo, da njihove strani
predstavljajo odskocno desko za vecino slovenskih uporabnikov interneta
?), se mi zdi, da je odstotek UNIXa vseeno malo vecji.

http://www.siol.net/tech/browser_logging.slo.5.htm

lp, Damjan

p.s. tudi razmerje Netscape : MS IE imajo 1:3, kar verjetno ni realno
(vsaj upam ! ;-).

Dodatne informacije o seznamu Starilist